خرید خانه در آنکارا

Wiki Article

3. چرا خرید ملک دست دوم در ترکیه یک سرمایه گذاری منطقی است؟ برای خرید ملک به پول ایران در شهر استانبول شما می توانید میانگین خرید ملک در ترکیه برای هر متر یعنی 4500 لیر معادل با 13 میلیون را در نظر بگیرید.استانبول به عنوان بهترین شهر کشور ترکیه شناخته می شود و خرید خانه در آن از بالاترین قیمت ممکن در تمامی کشور ترکیه برخوردار است به همین دلیل می توانیم بالاترین قیمت ممکن را یعنی thirteen میلیون بر هر متر در شهر استانبول در نظر بگیریم. نیز شما می توانید با حدود همین قیمت خانه مورد نظر خود را خریداری کنید، اما تفاوت قیمت در بالاشهر و پایین شهر بسیار است. اتباع خارجی با خرید خانه حتی با قیمت پایین در ترکیه می توانند اقامت کشور ترکیه را خرید آپارتمان در آنکارا ترکیه اخذ نمایند. طبق قوانین املاک و مستغلات در ترکیه، متقاضیان خارجی هر نوع ملکی را میتوانند خریداری کنند. شما می توانید با خرید هر نوع ملکی اجازه اقامت سالانه را در ترکیه دریافت کنید. اگر کمتر از این مبلغ قیمت خانه در مرسین ملکی خریداری کنید، باید تا ۵ سال آن را نگه دارید و نفروشید. Th is h᠎as be​en gener at᠎ed  wi᠎th GSA C᠎ontent Generator᠎ D᠎emov​er​sion !


کارا به معنای مکان یا جای سیاه است.

پرداخت مبلغ خانه بصورت اقساطی به همراه سند بصورت همزمان بنام شما. چون یکبار سند از سازنده به نام مالک اصلی تغییر کرده و در نهایت وقتی شما آن را میخرید، سند مالکیت یکبار تغییر کرده و ملک دست دوم شده است. همانطور که اشاره شد، سند مالکیت ملک دست دوم حداقل یک بار تغییر کرده و از نام سازنده یا مالک اصلی، به نام خریدار دیگری تغییر یافته است. کارا به معنای مکان یا جای سیاه است. آب و هوای آن ترکیبی از آب و هوای قاره خنک و آب و هوای بارانی دریای سیاه است. با این حال میتوانید برای اطلاع بیشتر از جزئیات آن به لینک داده شده مراجعه کنید. در ادامه در مورد مفهوم املاک دست دوم بیشتر صحبت شده و علت نوساز بودن برخی از آنها را بررسی خواهیم کرد. اما این موضوع به مفهوم قدیمی بودن ملک نخواهد بود. زمانی که هنوز نام آنکارا را به خود نگرفته بود و آن را انقره مینامیدند.


این مبلغ معادل 800 میلیون تومان در بهار 1400 خواهد بود. شما میتوانید در مورد این مبلغ با فروشنده به توافق برسید. خرید خانه کلنگی یا خرید آپارتمان دست دوم در استانبول مزایای بسیار برای شما به همراه خواهد داشت. این بدان معناست که هنگام خرید آپارتمان دست دوم در ترکیه یا در شهرهای مطرحی چون آنکارا، آلانیا، آنتالیا و استانبول، شما اولین خریدار ملک نیستید. اما همان طور که گفتیم قیمت مورد نظر با توجه به شهر و محل سکونت بسیار تفاوت دارد.معمولاً شهرهایی که ایرانیان برای اقامت در ترکیه انتخاب می¬کنند، در انتخاب اول شهر استانبول و آنکارا است و پس از آن شهرهای «ازمیر» و « آنتالیا» است.همان طور که گفته شد برای گرفتن یک آپارتمان ارزان در ترکیه شما باید حداقل 250 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید. سرمایه مورد نیاز برای خرید آپارتمان دست دوم در استانبول به عوامل و شاخصه های مختلفی بستگی دارد. از طرفی به موجب قانون اقامت در ترکیه با خرید ملک به ارزش 250 هزار دلار و دریافت شهروندی ترکیه نیاز به ساختمان سازی افزایش یافته است. با وجود مزیت قابل توجه خرید ملک دست دوم در ترکیه، این روش ممکن است معایبی نیز داشته باشد. در این منطقه مراکز خرید متعددى وجود دارد.


خرید خانه در انکارا

منطقه لونت یکی از بهترین مناطق استانبول برای ایجاد کسب و کار و تجارت است. محله چیدم برای خرید و اجاره دادن ملک، بسیار مناسب است؛ چرا که قیمت فروش هر متر مربع منطقه مسکونی در این محله چیزی حدود ۳ هزار الی ۹۰۸ لیر است. از جمله دیگر محله های خوب برای اجاره کردن خانه، همسایه های آنکارا یعنی (آیرانچی) Ayranci و (مبوس اولری) Mebus evleri، (مصطفی کمال) Mustafa Kemal و( آنی تپه) Anittepe میباشد. برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، برای عقد قرارداد به صورت کامل و مشخص و با حضور وکیل رسمی مهاجرت ترکیه اقدام کنید. لازم به ذکر است در صورت انصراف و تسویه مبلغ وام بانک های ترکیه مبلغی را به عنوان جریمه از شما دریافت خواهند کرد. اگر اُرگان های امنیتی و حفاظتی کشور به هر دلیل معامله ی صورت گرفته را غیر مجاز بدانند ، معامله خودبخود فسخ خواهد شد. به همین دلیل ما تصمیم داریم در ادامهی این مقاله در مورد مزایای خرید خانه در ترکیه توضیح دهیم.

Report this wiki page